كيان پاك
خدمات منازل،سمپاشي ، مبلشويي، قاليشويي و....

در اين مقاله درباره يكي از نيازهاي انسان ها يعني نظافت و استخدام نظافتچي اعم از نظافتچي خانم و نظافتچي آقا صحبت مي كنيم و همچنين شما را با شركتي كه به فعاليت هايي نظافتي هم چون ارسال نظافتچي در منزل  آشنا مي كنيم.  از گذشته هاي دور تا به الان انسان ها مجبور بودند تا قسمتي از زمان روزانه خور را صرف نظافت خود و محيط اطراف كنند. انسان موجودي است كه نياز دارد در محيطي تميز زندگي كند تا از ابتلا خود به انواع بيماري هاي روحي و جسمي جلوگيري كند. در عصر حاضر و با وجود دغدغه هاي زياد انسان ها از جمله ساعت كاري طولاني و سنگين بودن برنامه ها كاري ، نظافت به يكي از مشكلات و دغدغه انسان ها تبديل شده است. چرا كه افراد هم چون گذشته تايم كافي براي مرتب كردن محيط افراد خود ندارند

امروزه نياز به استخدام يك نيروي حاذق و كاربلد بسيار ضروري شده است. همانگونه كه گفته شد افراد به دلايل مختلف هم چون بيماري ، مشكلات رواني ، ساعت كاري شلوغ و حتي علاقه نداشتن به انجام كارهاي نظافتي ، قادر به انجام نظافت محيط خود نيستند ، در نتيجه افراد مي توانند از شركت هاي مختلف درخواست ارسال نظافتچي در منزل بدهند.
كيان پاك شركتي است كه با هدف ايجاد آرامش براي مردم و كارگران و كارفرمايان شكل گرفته است و تا به الان توانسته محيط خوبي براي عرضه كنندگان خدمات و تقاضا كنندگان خدمات فراهم آورد.
شما مي توانيد با تماس گرفتن با پشتيبانان شركت ما تقاضا و در خواست خود را ثبت كنيد. كيان پاك در تلاش است كه بهترين ها را براي شما به ارمغان آورد.

نظافتچي در منزل

جايگاه نظافت در اسلام

تميز بودن يكي از مسائلي است كه بسيار در اسلام توصيه شده است. بزرگان دين ما درباره پاك بودن اطراف و مهم زندگي بسيار به ما توصيه كرده اند. اهميت نظافت به حدي در اسلام زياد است كه كمتر كسي وجود دارد كه درباره اين موضوع نشنيده باشد.
قبل از وارد شدن اسلام به ايران نيز نظافت يكي از مهم ترين مسائل در ايران به ويژه در دربار شاهان بوده است. شاهان نظافتچي خانم و نظافتچي آقا را به خدمت مي گرفتند و دائما به بهداشت محيط اهميت مي دادند.
عبارت شريفه “النظافته من الايمان” را همه ما شنيده ايم. در كتاب آسماني مسلمانان بارها به نظافت و اهميت آن در زندگي و سلامتي انسان ها اشاره شده است. لازم است بدانيد كه  پيامبر خاتم حضرت محمد عليه السلام نظافت را به عنوان بخشي از ايمان معرفي مي‌كنند.
در برخي از روايات نقل شده است كه  “بنى الدين على النظافه” اين موضوع نشانگر اين مي باشد كه نظافت و پاكيزگي هزار سال قبل از شكل گيري شركت هايي كه مسئوليت ارسال نظافتچي و استخدام نظافتچي در منزل را دارند ، شكل گرفته است.
جالب است بدانيد كه  آب ، خاك ، آتش و هوا در فرهنگ باستان به عنوان عناصر شكل‌دهنده طبيعت شناخته مي شدند. تمامي اين مواد خاصيت پاك كننده داشته اند.

بخوانيد!  شركت خدمات مشاعات تهرانپارس با ارائه خدمات تخصصي نظافت مشاعات
 

نظافتچي در منزل

نظافتچي خانم و نظافتچي آقا

خدمه نظافت به فردي گفته مي شود كه كارهاي مرتب با نظافت و تميزكاري در منزل و يا محل كار شما را انجام مي دهد. اين افراد به دو گروه نظافتچي خانم و نظافتچي آقا تقسيم مي شوند.
معمولا افراد از خانم ها براي نظافت منزل استفاده مي كنند. اما اين امر هيچ الزامي ندارد و شما مي توانيد از آقايان نيز براي تميزكاري منزل خود استفاده كنيد. اما در محيط هاي كاري عموما از نيروي آقا استفاده مي شود. كه اين مورد نيز هيچ الزامي در آن وجود ندارد و شما مي توانيد از دو گروه اين زحمت كشان دعوت به همكاري كنيد.

 نظافتچي در منزل

معمولا افراد به دنبال نظافتچي در منزل با ويژگيهاي زير هستند.
ويژگيهايي از جمله:

  1. آماده به كار
  2. تحت زير مجموعه شركت هاي نظافت از جمله شركت كيان پاك
  3. داراي سلامت جسمي و روحي كامل
  4. منظم و متعهد به كار
  5. بدون داشتن سو پيشينه

ارسال نظافتچي

شما مي توانيد با دادن درخواست به شركت هاي مختلف از جمله شركت كيان پاك ، درخواست ارسال نظافتچي حادق را بدهيد. شركت ها مسئول اند كه بهترين فردي را انتخاب كنند كه به معيارهايي كه شما به آنها داده ايد نزديك تر باشند.
شما مي توانيد در هر زمان با شماره گيري ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱ به اپراتورهاي شركت كيان پاك متصل شويد و معيارهاي خود را براي استخدام يك فرد حرفه اي در نظافت اعلام كنيد. مسئولين كيان پاك موظف اند بهترين فرد را كه به ويژگي ها و معيارهاي شما نزديك تر است را به شما معرفي كنيد.

نظافتچي خانم

تعرفه استخدام افراد

هر شركت تعرفه هاي مخصوص و ويژه خود را دارد.
شركت كيان پاك سعي كرده است كه با نازلترين هزينه ها ، خدمات خوب و كاملي را براي شما عرضه كند. معمولا تعرفه بر اساس ساعت كاري محاسبه مي شود و هزينه خدمات براي خانم ها و آقايان متفاوت است.
فرقي نمي كند كه شما چه مسئوليتي را بر عهده اين فرد محول مي كنيد. تعرفه ها معمولا بر حسب ساعت كار محاسبه مي شوند. چنانچه شما با كمك شركت هاي مختلف اقدام به درخواست نظافتچي در منزل كرده ايد ، بايد دستمزد شخص را به حساب شركت واريز كنيد. شركت در نهايت حقوق كارگران خود را پرداخت مي كند.

بخوانيد!  بهترين شركتهاي خدماتي سهروردي كدام هستند ؟
 

خدماتي كه نظافتچي كيان پاك ارائه مي دهد

خدمات زيادي است كه شما مي توانيد از نيروهاي مجرب كيان پاك انتظار داشته باشيد تا براي شما انجام دهند.
خدماتي از جمله:

همچنين شما انتظارات ديگري نيز از اين افراد داريد.
براي مثال:

  • برخورد صحيح و مناسب با كارفرما
  • سر و صدا نكردن در محيط كار
  • پرهيز از مطرح كردن پرسش‌هاي بي جا و غير مرتبط و يا فضولي هاي بي جا
  • تمركز داشتن به روي خواسته كارفرما و اجراي آن
  • عدم رفت و آمدهاي بي مورد و غير ضروري در محيط كار
  • امانت داري مادي و معنوي از لوازم كارفرما
  • رعايت ادب و بهداشت فردي

آيا نيازي به پرداخت انعام به نيروي نظافتچي هست؟

اين موضوع كاملا شخصي است و افراد مي توانند تصميم بگيرند كه آيا لازم است كه انعام داده شود و يا خير.
پرداخت انعام كاملا اختياري است. چنانچه نيروي خدماتي خانم و يا نظافتچي آقا شما طلب انعام داشت ، اين موضوع را حتما با پشتيبانان شركت در ميان بگذاريد و از دادن انعام هاي بي مورد خودداري كنيد. شما مي توانيد با كمك شركت هايي همچون كيان پاك درخواست نظافتچي در منزل را داشته باشيد و بهترين خدمات را از اين شركت خدماتي ، دريافت كنيد.

وظايف نظافتچي آقا

به طور عموم انتظاراتي كه از خدمه آقا دارند كمي سنگين تر از انتظاراتي است كه از نظافتچي خانم دارند. معمولا كارهاي سنگين به مردان متحول مي شود.
براي مثال تميز كردن راه و پله از وظايف آقايان است. البته بدانيد كه هيچ الزامي وجود ندارد كه خانم ها براي انجام اين كارها ناتوان باشند. شما مي توانيد انتخاب كنيد كه از چه افرادي براي انجام كارهاي خود استفاده كنيد.
وظايفي كه به طور معمول به مردان محول مي شود ، عبارت اند از:

  • شست و شو و رفع آلوده از راه پله ها و نظافت پاركينگ و آسانسور
  • تميز كردن ديوارهاي آشپزخانه
  • شست و شو سرويس بهداشتي و حمام
  • نظافت و شستشوي توالت و سرويس بهداشتي
  • يكي از مهمترين وظايف نيروي آقا ، تميز كردن پنجره ‌ها و شيشه ‌هاي ساختمان است
  • طي كشيدن كف ساختمان
  • گردگيري كردن ديوارهاي ساختمان هاي بلند
بخوانيد!  شركت نظافتي تهرانپارس با ارائه بهترين خدمات نظافت منزل تهرانپارس كيان پاك
 

شما مي توانيد به شركت هاي مختلف از جمله كيان پاك درخواست ارسال نظافتچي بدهيد. اين شركت معتبرترين و امين ترين افراد را به خدمت گرفته است.

ويژگيهاي نظافتچي كيان پاك

  1. اين افراد آناليز شده و پيشينه آنها بررسي شده است.
  2. نيروهاي كيان پاك منظم و وقت شناس هستند.
  3. كمترين سر و صدا را در محيط ايجاد مي كنند.
  4. برخوردي مودبانه با مشتري دارند و درخواستهاي بي جا نمي كنند.
  5. امانت دار هستند.

نظافتچي آقا - ارسال نظافتچي

چكيده مقاله

در اين مقاله درباره اهميت و جايگاه نظافت و نظافتچيان صحبت شد. همچنين شركتي معتبري به نام كيان پاك را به شما معرفي كرديم كه شما مي توانيد با كمك اين شركت درخواست ارسال نظافتچي و استخدام خدمه در منزل را بدهيد.
لازم به ذكر است كه شما با خواندن اين مقاله مي توانيد به دغدغه ها و سوالهاي خود حول محور وظيفه و انتظارات نسبت به نظافتچيان را پاسخ دهيد. جايگاه نظافت در اسلام بسيار پررنگ است و پيامبر و بزرگان دين به شدت به نظافت و پاكيزگي توصيه كرده اند. معمولا براي انجام كارهاي سنگين تر از نظافچي آقا استفاده مي شود.
البته هيچ اجباري براي انتخاب نظافتچي آقا و يا نظافتچي خانم وجود ندارد. پرداخت دستمزد به خدمه نظافت به صورت ساعتي است و بسته به كارهاي سنگين اين ، مبلغ قابليت افزايش را نيز خواهد داشت.
البته لازم به ذكر است كه متاسفانه ميزان دستمزد نظافتچي خانم كمتر از نظافتچي آقا است. لازم به ذكر است كه شما مي توانيد با شماره گيري ۲۲۹۵۰۸۷۷ به اپراتورهاي تلفن شركت كيان پاك متصل شويد و درخواست براي ارسال نظافتچي داشته باشيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: نظافتچي،
موضوع:
[ ۱۱ دى ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۴۹:۰۲ ] [ m.alizadeh ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی